Ez az én asztalom
2013. március 13. írta: Dorothy2

Ez az én asztalom

Rendeződik a lakás. Szombaton elterveztem, hogy elmegyünk a Lildlbe és veszünk egy rollert. Viszont útközben szembe találkoztunk egy használt bútorbolttal. Annyira jó dolgokat találtunk! Julcsi vett is 3 szekrényt és még aznap kiszállították 10 fontért. A bútorboltból kilépve épp valamin nagyon nevettem, mikor egy néger faszi mosolyogva rázta a fejét: "Amióta először megláttalak, nem tudod abbahagyni a nevetést." Fact: Az idegenek Londonban is szeretnek hozzám beszélni..

A Lidlben nem volt roller. Még.
Délután pedig az Ikea volt terve véve. Elkélne egy matrac! Azt megintcsak nem vettünk, de bevásároltunk ilyen apróságokat, mint függőny meg karnis meg egy plüssfóka... Így leszereltük a szekrényem ajtajait, az egyiket még mindig tükörként használom, a másikat a folyosóra kiraktuk. Legalább már nem érzem saját tekintetem a hátamon. Megpróbáltunk beverni egy szöget rozoga szekrényembe, hogy arra rögzíthessük a karnist. Itt egy pillanatra megállítanám a gondolatmenetet. Elég furcsa tárgyakat vittünk ugye haza a metrón az Ikeából, beleértve a függönykarnist, plüss egér stb. Mitadisten a szemben ülő idegen úgy érezte ki kell fejeznie felém ennek mulatságos mivoltát. Esküszöm nem (mindig) én kezdeményezem az ilyeneket. Már mindenki röhög, hogy miért? mi az rajtam amitől az idegen embereknek beszélhetnékjük támad?! Fransisco azt mondta, hogy a hajam. De akkor mondjuk egy szeles hegytetőről baktattam lefelé. Szóval a karnis, meg a szög:Én nem tudom miből van az a szekrény, de ketten képtelenek voltunk egy picit is beljebb tuszkolni azt az istenverte szöget. Viszont a szekrény tetején van egy be nem illeszthető nehéz polc, ami úgy néz ki elbírja a kampókat. Tehát a batár nagy rozoga tároló egységem el van függönyözve. Otthonosabban néz ki. Julcsi szobája pedig már teljesen berendezett. Nagyon szép:) Otthonról megrendeltük a matracot. A 60 fontos matracot 35 fontért szállítják ki. Fasza.. Az üzletben azt hittem kb 15 font lesz. Ezzel is megszívtam.. Szombaton érkezik elvileg. Köszönet érte Keresztéknek:)
Pénteken egyik munkatárs búcsúsörözése volt. Elmentünk egy sörre.Vettem egyet. Pff... 4.25 font. Julcsi ragaszkodott hozzá, hogy vegyen nekem mégegyet. Aztán Alexis, egy görög munkatárs hívott meg mindkettőnket. Aztán már nagyon menni akartunk haza 9 körül, de akkor egy másik görög munkatárs egy ausztállal öntöttek a poharamba még egy keveset. Mikor az is kiürült, már jöttek és öntöttek volna megint, de azt már letettem.:) Még mindig elég emberi időben bár már kicsit becsiccsentve indultunk el haza.
Aranyosak, aranyosak, de azért itt is van klikkesedés, jópofizás. Én meg nem vagyok túl szociális még. Azért mégiscsak más munkatársakkal barátkozni, mint olyanokkal, akikkel vagy találkozol utána, vagy nem.
A doktoranduszok faggatnak a terveimről, hogy akkor majd én is csinálok-e doktorit, és nem mondhatom, hogy szarok az egészre.
A görög emberke, Alexis nagyon szimpi. Először is: ugyanarra a napra esik születésnapunk. Viszont ő most ünnepelte, vasárnap, mivel a napján nem volt Londonban. El kéne menni, ha már meghívott.. Megint utazás. Drága. Sör- Julcsi fizette..Mire is van ott a mastercard??
Szóval Alexis rájött, hogy én nem csak egy látogató vagyok - mint ahogy sokan hiszik, mivel alig pár embernek lettem bemutatva -, hanem igenis itt dolgozok velük. Elnézést kért, hogy ezért nem beszélgetett velem, mert mi a tökömért, mikor úgyis csak pár napig maradok. Így már mindjárt más. A beszélgetésünk közben megérkező vendégének már úgy mutatott be, mint az egyik legjobb dolgozó:D
Szóval jójó, de még mindig nem találom a helyem. Persze alakul, csak azért az gáz, hogy várom a hétfőt hétvégén, hogy legyen mit csinálni, teljenek a napok. Bár munkahelyen is el vagyok veszve. Most várunk arra, hogy megérkezzenek az anyagok. A beszállító értetlenkedett és én válaszolgattam neki a leveleire, amit Anisha- a félig meddig főnököm- nagyonis értékelte. Na ezt le is tudtam reggel fél óra alatt, és aztán hülye papírmelókkal foglalkoztam, amit ugye mint újnak, meg kell csinálnom. 
Múlt pénteken megkaptam amúgy a szerződésem, meg egy üdvözlő csomagot, amiben a fő HR-estől kaptam egy levelet, hogy előtte lévő nap 9kor legyek az irodájában az aláírt szerződésemmel meg pár egyéb papírral..
Szóval a szerződésem ugyan alá van írva, fiókomban hever. (Azóta már elküldtem.)
Mindenki kérdezgeti, hogy milyen a munka. Hát ilyen, semmilyen, ugyanis eddig csak internetes katalógusokból válogattam vegyületet, aztán meg papírokat töltögettem. Szóval MÉG NEM TUDOM. :)

 

Vettem hétfőn egy rollert. Majdnem bőgtem hazafelé tolva az új szerzeményt. A kezeim lefagytak minuszban, hóesésben. Vagy a roller szar, vagy én, de ezt én nem tudom hajtani. Viszont nem akartam mégegy buszjegyet fizetni, inkább hazasétáltam. Mivel megfagyott kezemmel nem tudtam az orromra szorítani a zsepkendőt, sehogy sem tudtam megakadályozni, hogy egy hosszan lelógó takonyoszlop képződjön orrom hegyén. Az ajtó előtt összetalálkoztam Julcsival. Mondtam, hogy próbálja már ki. Míg ő rollerezett, én néztem és elmondtuk egymásnak a benyomásunkat a rollerezésről. Közben egy helyes kis fiatal srác odajött és kérdezgetett, hogy itt lakunk-e. Mondtam, hogy igen, de annyira fáradt voltam és sokkos, hogy közben Julcsit figyeltem és csak zavart. Minek beszél hozzám?! Julcsi körberollerezett minket. Emberünk mondogatott valamit, míg végül pár perc után felfogtam, hogy szegény a szomszéd, és nyújtotja a kezét bemutatkozásra. Mitvótmitteni átpasszoltam villámgyorsssan éssszrevétlenül a műsoros papírzsepim a másik kezembe, a maradék taknyot pedig illedelmesen, alig észrevehetően a kabátomba törültem. Mindezek után már teljesen készen álltam a kézrázásra. Viszont még ekkor sem voltam eléggé képben ahhoz, hogy elcsípjem a nevét. Bemutatkozott a rollerező lakótársamnak is, akivel még mindig az eszköz használatát vitattuk meg, természetesen magyarul, hogy emeljem bunkóságunk mivoltát. Annyit sikerült lekommunikálnunk a sráccal, hogy ki honnan való, miközben betolta a kiürített kukákat, amiben egy csöppet sem segítettünk. Utólag igencsak csodálkozok, hogy még ezek után is kedves maradt és felvetette az összeröffenés gondolatát. *Fej falba verése. Ismételten.*

VAN ASZTALOM! Zoli azt mondta, hogy nem megy ez az asztaltalanság és fogjam magam, szerezzek egyet! Ő meg odaadja az asztali gépét, amit úgysem használ. Tegnap elment a csávó, akinek a búcsúztatóján voltunk pénteken. A széke még meleg. Gyorsan elfoglaltam ház. A 4. emeleten vagyok. Julcsi a 3-on. Elvileg a 4-en a doktoranduszok ülnek. Csendes lapítás, ha feljön a téma. De mások is vannak így, szóval ez van. A mögöttem lévő ülő csávó kb 40-45 éves, elég fura képződmény, ahogy Julcsi fogalmazott. Engem nem izgat, hogy picit creepy. Ő volt az egyetlen, aki hozzámszólt meg beszélgetett velem. Jonathan vagy valami ilyesmi. Annyira rossz a névmemóriám, hogy az nem igaz. Szóval délelőtt megvolt ez. Ebéd után leültem újdonsült asztalomhoz: Na és most mi van? Ehm.. Elkezdtem olvasgatni angolul a tömegspektorméterről. Majd elaludtam. Frissítgettem a leveleim. Megnéztem el lehet-e menni a hétvégére kiszemelt helyekre busszal,  mivel venni kell úgyis buszbérletet (hiszen még mindig olcsóbban jövök ki, mintha napi kétszer fizetek egy buszútért). Aztán 5-kor mondtam Julcsinak, hogy na akkor én megyek. "Máris?? Inkább segíts lefordítani ezeket!" Szíves örömest, de miért csak most mondott, majd meghaltam unalmamban. Mondjuk otthon is az lesz..

Ez az átrium. Így vannak az asztalok. Pont a másik oldalon ülünk, majd lefényképezem azt is.

Átrium, ahol az asztalaink találhatóak

A bejegyzés trackback címe:

https://feelinggood.blog.hu/api/trackback/id/tr705218357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pecsa 2013.04.14. 19:53:53

Csak úgy tudtam elolvasni hogy kijelöltem a szöveget. :)
Kellemes környezetnek tűnik (mármint az asztalod környéke), de túl sok magánszféra azért biztos nincs.

Dorothy2 · http://feelinggood.hu 2013.04.15. 22:14:36

Igen, sajnálom, egyelőre ilyen csúnyácska, majd csinálok vele valamit..Mostmár elköltöztettek sajnos az asztalomtól:S Pedig nekem is tetszett ez a tér.
süti beállítások módosítása