Kreálmány
2013. június 14. írta: Dorothy2

Kreálmány

Még mindig munka, munka, munka, és nagyon élvezem, hogy ilyen elfoglalt vagyok. Viszont néha már tényleg őrület!

Szerdára kaptam időpontot fizikoterápiára. 13:30-ra szóval persze ott kellett hagynom mindent és elrohannom. Majd ugyanezt vissza. Két napja buszon eszek, mert másra nincs időm. De nagyon tetszik ez a pörgés. Egyre jobban érdekel a projekt. Ma elkezdtük lemérni a mintákat NMR-rel. És nekem majd mindent ott meg kell tanulnom és ennek nagyon örülök. 

De addig is, akarjátok látni mit csináltam 2 napja?

IMG_20130611_163253.jpgLefényképeztem, hogy büszkék legyetek rám. Igen, ez a munkám. Összekevertem 2500 amerikai vizeletét, szóval kaptam egy majdnem egy literes egyveleget, amiből kedvemre pipettázhatok.

Na de hadd térjek vissza a fizikoterápiára egy pillanatra: Megnézett egy nő, meghajlítgatta a lábaim, elmondatta velem minden panaszom, aztán javasolt egy pár gyakorlatot. Nem néz ki megoldhatatlan dolognak. Azt mondta, lehet, hogy csak a futási technikámmal van baj, és legközelebb (júli elején) hozzam a futócuccam, megfuttat futószalagon, és megnézzük, mi lehet. Azt mondta, hogy mindent csinálhatok egyébként. És nagyon hajlékony vagyok. Őszintén gyerekek... Én??? Hol?? Szóval azt mondta, hogy épp ezért, nehezebb izmosodnom, mert az izületeim hagyják, hadd mozogjon, nem kell megerőltetnem annyira pl a lábam felemelését stb. 

Mindjárt jön Andi. Hétvégén elmegyünk Greenwichbe. Alig várom.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://feelinggood.blog.hu/api/trackback/id/tr545360710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása