Ami a blogból kimaradt 1.
2013. április 15. írta: Dorothy2

Ami a blogból kimaradt 1.

május 27

A blogom nem mukodik, ugyhogy kenytelen vagyok megint e modon vegrehajtani a hiradast. Igy legalabb reagaltak sokan:)
Ma megyek Edinburghbe, ugyhogy gondoltam elotte megirom, hogy mi a helyzet (egyebkent erre mar 5 napja keszulok). Viszont sajnalom, ekezeteket nem tudok biztositani es az y-t neha fel fogom cserelni a z-vel. Vagy a z-t az y-nal. Vagy mi? 
Szoval, azota, hogy nagyon semmibe sem keztem bele, igencsak valtozott a helyzet. Egyik nap Anisha behivott Elaine (a fo fo fo fonok) irodajaba, hogy telefonos megbeszelesuk lesz a projektrol. Bejott kesobb az NMR-es faszi: Anthony. (Nem vegyeszek, NMR egy masina. Nem modnom, hogy nem lenyeg, mert o lesz a tarsam aprilisban. Ismerkedjetek hat meg NMR-rel. Remelem jol kijovunk majd. Soha de soha de soha nem foglalkoztam meg NMR-rel. Viszont irgalmatlanul hasznos lesz, ha megtanulom. Nem is beszelve az adatkiertekelesrol.)
Szoval Elainetol eleve negyon felek, mert szerintem nem tetszettem neki az interjun. Alldogaltam egy darabig, aztan javasolta, hogy uljek le. Megtettem. Telefon csorgott, bajcsevely, kozben osszepillantasok a jelenlevok kozott, Elainet nem erdekelte az egesz, valami hotelt foglalt. A vegen megjegyezte, hogy ot ma nem erdekli semmi, masnapos es idoeltolodasa van, mert tegnap jott vissza Acapulcobol.
Be lettem mutatva a hangoknak. Remeltem, hogy nem kell megszolalnom. Megint nem megy az angol, foleg kemiaul. Szoval ott ultem osszeszoritott farpofakkal. Aztan egyszercsak Anthony elkezdett ram mutogatni, es megkerdezte, hogy ugye atveszed est tolem. Mire feleszmeltem ramsozta az NMR-es adatok kiertekeleset, amit a hangok kertek. 
Minden rendben lesz, a megbeszeles utan megmutatja mit kell csinalni. 
Leultunk. Szoval ezek az adatok, ez a szoftver, tehat akkor elohivod a spektumot. Nezzunk nehanz cikket, szoval paracetamolt kene megkeresni benne blablablabla. A szemem kerekedett az agyam szukult, 5 perc kimaradas mert azon gondolkoztam, ha nem latnam leirva, hogy buffer a kiejtese utan nem jottem volna ra hogy az puffer lenne. Megkerdeztem, hogy ez mikorra kell. Nem ertette a kerdest. Megkerdeztem megegyszer. Mondta, hogy az elso 1-2 hetben ismerkedjek a szoftverrel.. Aztan lassak neki az adatoknak.
Szoval ha lehet meg hulyebben keltem fel a szekbol, mint ahogy elotte belesuppedtem.
 Tatott szajjal setaltam oda Julcsihoz es elmondtam neki, hogy a Matlabot kene hasznalnom es fogalmam sincs, hogy hogy. Julcsi elnevette magat, hogy o mar ugyan itt van egy ideje, de azt o sem tudja hasznalni. De neki is meg kene tanulni. Ezzel igy van meg nagyon sok ember ahogy elnezem, mert nem egynel lattam a 'Matlab hulyeknek' c. konyvet. En is kivettem. 
Egy a bokkeno. Nem tudom telepiteni a gepemre a szoftvert, mert nem vagyok admin. Az elmult 5 nap az ez utan valo pitizessel telt. Meg mindig nem vagyok admin. Tegnap meg azelott a szomszedom, akit mindjart bemutatok, megengedte, hogy atuljek a gepehez par orara, es gyakroljak. Rajzoltam spiralokat meg ilyenek. Meg mindig nem tudom mit kell csinalnom a spektrummal. De kihivas, ha ezt megoldom, akkor nagyon jo lesz. Lefoglal. Besurusodtek a anpok. Jovo heten megerkezik 2500 minta, amit elo kell keszitenem es le kell mernem NMR-rel, MS-sel (ot kesobb bemutatom) majd ki kell ertekelnem az adatokat. Ha ezeket mind megtanulom, akkor mar nagyon megerte idejonni. A projekt ezen reszenek juniusig el kene keszulni. Ezt mar most latjuk ez nem fog menni. Szoval talan julius. Ez viszont azt jelenti, hogy en addig tuti nem megyek haza, mivel nagyjabol mindent nekem kell csinalnom. Anthony majd talan segit az NMR-ben, Anisha ugyintez es ennyi. De elvezem. Megjobban elveznem, ha mar tudom is mit csinalok:D Mindenki mondta, hogy nem kell aggodnom a munkakezdesnel, mert betanitanak. Na itt nem. Bedobnak a melyvizbe. Persze kerhetek segitseget (fogok is!), de nekem kell levadasznom hozza az embereket.  
A futast feladtam. Mar akkor is faj a labam, ha nem eroltetem meg. Aggodok. Majd mikor megyek a haziorvosomhoz, megemlitem neki, hatha csinalunk vele valamit. 
Szoval egy aranyos kis kinai csaj mellett ulok. Egyik nap, mikor epp azon gondolkoztam, hogy ebbol egy mukkot nem ertek, leult mellem. "Te mit akarsz csinalni az eleteddel?"
Osszerezzentem. Honnan tudja, min gondolkozok? A leghalvanyabb sotetlila gozom sincs!
Tegnap sirva rohogtunk ezen egy fel orat. Hogy minel tobbet olvasunk utana a dolgoknak, annal hulyebbnek erezzuk magunkat.
Egyre jobban elvagyok viszont. Nincs idom gondolkozni hulyesegeken es ez mar nagyon kellett. Ugy latszik az aupairkedes nagyon nem nekem valo. Mert azon kivul, hogy napkozben tanulgattam valamit, nagyon sok ideje marad az embernek emesztenie magat.
Itt meg porog az elet. Reggel eljovok, este hazamegyek vagy elotte boltba, fozunk, eszunk, alszunk. Tudok aludni! Minden este elvesztem az eszmeletem, reggel meg ujraeleszt egy plussfoka. Valamint mindig vannak programok, amiket varok. Jon a Quimby aprilisban, eskuvo aprilis kozepen, megint megyek majd Edibe majus elejen, kocsival, elhozok mindent akkor mar. Aztan majd jon Rita!!!:))

A bejegyzés trackback címe:

https://feelinggood.blog.hu/api/trackback/id/tr935228709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása